86% reducerea numărului de documente pierdute
56% reducerea timpilor de așteptare
88% creșterea gradului de complianță cu reglementările interne și externe
47% creșterea numărului de documente emise la timp și în format corect
60% reducerea utilizării hârtiei și a costurilor de tipărire și depozitare
Management
Operațiunile zilnice ale afacerii se bazează foarte mult pe gestionarea și prelucrarea documentelor contabile, cum ar fi facturi, chitanțe , situațiile financiare și documente fiscale. Documenta DMS vă permite să detineți controlul de documente contabilitate, ajutându-vă la creșterea performanțelor și a competitivității în timp ce îmbunătățeste eficiența operațională și evitarea riscurilor.
Departament IT
Implementați și mențineți orice tehnologie utilizată de către companie. Compania se bazeaza pe tine pentru a face funcționale aceste idei. De la rețele de calculatoare pentru securitatea informațiilor la infrastructura de server, pastrați pe toată lumea și totul în stare de funcționare și conectat. Documenta DMS automatizează procesele, permisiunile de acces și așa va puteți concentra pe alte proiecte importante.
HR
Tu ești responsabilul pentru cel mai important departament din cadrul companiei: oamenii. De la recrutare, formarea până la beneficiile angajaților, toată lumea în compania dumnevoastră își dorește inițial să fie angajată, să se potrivească și să se simtă ca acasă. Documenta DMS vă ajută să accesați și să gestionați documente angajaților și informații aferente, inclusiv training-uri si certificări.
Contabilitate
Operațiunile zilnice ale afacerii se bazează foarte mult pe gestionarea și prelucrarea documentelor contabile, cum ar fi facturi, chitanțe , situațiile financiare și documente fiscale. Documenta DMS vă permite să dețineți controlul de documente contabilitate, ajutându-vă la creșterea performanțelor și a competitivității în timp ce îmbunătățeste eficiența operațională și evitarea riscurilor.
Auditori
Eșecul unui audit este extrem de costisitor și riscant. Păstrarea tuturor înregistrărilor si menținerea documentației financiare actualizate este critică. Documenta DMS pastrează evidența fiecărei versiuni a documentelor. Poate fi vizualizat oricând întregul istoric al documentelor
Administrativ
Setarea viziunii, strategia și cultura unei companii necesită luare unor decizii bune și într-un timp scurt. Documenta DMS ajută organizația dumneavoastră să devină rotița care va pune în mișcare mecanismul afacerii de succes.
Operațional
Tu ești responsabil pentru sarcinile de zi cu zi ale companiei dumneavoastră! Achiziționarea de logistică și de administrare, asigurându-vă ca totul să se deruleze fără probleme reprezintă o sarcină uriașă. Documenta DMS pune "back office" în față, facilitând organizarea informației și automatizarea proceselor de afaceri.
Avocați
Practica dreptului prevede colectarea, stocarea și analizarea unui volum mare de documente și informații. Confruntarea cu toate aceste situații, probleme, contracte, acorduri este o adevarata provocare. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru, precum cel de aprobare a contractelor.
Vânzări
Dumneavoastră faceți banii companiei. De aceea nu vă puteți permite să pierdeți timpul căutând documentele și informațiile de care aveți nevoie pentru a închide afacerea următoare. Documenta DMS se asigură că aveți informațiile necesare despre clienți, garanția și datele de care aveți nevoie pentru a menține compania și numerele în creștere.
Marketing
Trebuie să fii creativ și eficient în scopul de a conduce departamentul de vânzări din organizația dumneavoastră. Ultimul lucru la care ar trebui să te gândești este unde să găseaști ceva sau ce versiune a unui comunicat de presă este proiectul cel mai curent. Documenta DMS se asigura că aveți întotdeauna acea versiune pe care o necesitați, mereu la zi, atunci când aveți nevoie.
Procesare facturi
Fie ca este vorba de sistemul bancar, contabilitate sau asigurări, intervin provocari ce variaza de la respectarea reglementărilor la securitatea si disponibilitatea datelor. Documenta DMS sprijina respectarea reglementarilor financiare și contabile, oferind totodata acces facil la informații și documente importante.
Contracte
Indiferent de industria în care activează compania dumneavoastră un punct comun și de mare interes este "Contractul". Este unul dintre cele mai importante documente în cadrul unei companii indiferent daca este contract de furnizor sau client. Contractul reprezintă un nucleu care leagă mai multe departamente: contabilitate-financiar, comercial, administrativ, vânzări, producție, marketing și management și trebuie tratat cu rigoare și cu respectarea unor termene limită
Complianță
Documenta DMS păstrează standardele de top asigurându-se că afacerea dumneavoastră este întodeauna în conformitate cu cele mai noi orientări si regelementări.
Proiecte
Înlătură haosul din gestionarea informațiilor, redu riscul și crește eficiența în proiectele tale. Documenta DMS vă ajută să păstrați proiectele în buget și la timp prin înlăturarea problemelor legate de gestionarea informațiilor. Este foarte important să păstrați evidența în activitătiile departamentelor, a proiectelor în derulare și a bugetului.