Procesare Facturi


Fie că este vorba de distribuție, logistică, asigurări sau oricare altă industrie numărul mare de facturi de furnizori cu care te confrunți ridică o problemă importantă în procesarea lor. Timpul petrecut de presonalul dedicat pentru procesarelor, procedurile de aprobare și operarea acestora conduc la  pierderi mari pentru companie. Documenta DMS  prin OCR Zone, extrage și completează automat informațiile necesare procesării facturilor, le trimite pe un flux de lucru predefinit și urmarește traseul acestora astfel încât să eficientizeze timpul de lucru.

Beneficii:

Fiecare factură este caracterizată de anumite metadate: nume furnizor, serie, număr, data, valoare. Documenta poate fi configurată să extragă automat aceste metadate de pe documentele scanate, să parseze acest text și să completeze automat valorile. Eficientizează timpul petrecut pentru efectuarea acestui proces și elimină greșeala umană.

Documenta DMS eficientizează fluxul de aprobare a facturilor prin predefinirea fluxurilor și automatizarea acestora. După ce factura a fost scantă și aplicația a extras valorile o transmite automat pe fluxul de lucru aferent acesteia. Emite notificari și alerte în momentul în care nu sunt receptionate și preluate pentru a elimina pierderea sau neprelucrarea acestora.

Evidența intrarilor și procesarea documentelor devine foarte dificilă atunci când numarul acestor este foarte ridicat. Documenta ține evidența tuturor documentelor intrate în companie și procesul de procesare a lor. Poate extrage rapoarte după diferite criterii în funcție de necesitățiile companiei.

Pare imposibil de regăsit o factură atunci cănd numărul acestora este foarte mare. Conform studiilor efectuate, angajații iși petrec 15% din timp citind un document și 50% din timp cautând-l. Eficientizează timpul de lucru prin regasirea imediată a facturilor și a rapoartelor privind situația acestora.