Departament juridic

 


Practica Dreptului prevede colectarea, stocarea și analiza unui volum mare de documente și informații. Confruntarea cu toate aceste situații, probleme, contracte sau acorduri este o adevarată provocare. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru și creează legaturi logice între documente.

Beneficii

Informațiile stocate electronic sunt lipsite de valoare dacă nu sunt gestionate eficient. Documenta DMS ajută companiile din domeniul juridic să integreze toate etapele unei activități: planificare, pregătire, revizuire și distribuție.

Managementul sigur și fiabil al situațiilor se amplifică atunci când toate documentele se află stocate în același loc. Documentele legale, contractele și informațiile de facturare se gestionează direct din Documenta DMS. Pot avea acces și clienții la anumite documente și informații, păstrând în același timp securitatea acestora.

Gestionarea și urmărirea contractelor necesită timp, Documenta DMS micșorează volumul de lucru prin automatizarea etapelor de administrare a contractului. Deoarece aplicația are setat un responsabil pentru fiecare proces, sistemul trimite automat notificări responsabililor.

Comunicarea este cheia catre orice relație de colaborare si software-ul nu face o excepție. Documenta DMS se integrează ușor cu alte sisteme tip ERP, CRM și creeaza un singur punct de acces la informații. Astfel, întreaga echipă poate găsi și utiliza informații importante indiferent de locul unde au fost salvate.