Contabilitate


Operațiuniile zilnice ale afacerii se bazează foarte mult pe gestionarea și prelucrarea documentelor contabile, cum ar fi facturi, chitanțe, situații financiare și documente fiscale. Documenta DMS vă permite să susțineți controlul de documente contabile, ajutându-vă la creșterea performanțelor și a competitivității în timp ce îmbunătățește eficiența operațională și evitarea riscurilor. 

Beneficii:

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă nu ar mai fi necesare aceste intrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necsar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor nu este utilizat eficient timpul. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru pentru facturi, revizuiri și depuneri fiscale sau documente de reglementare. Astfel poate fi asigurată fluența activității, Documenta DMS gestionând respectarea etapelor procedurale.

Cu Documenta DMS, protejarea informațiilor sensibile ale companiei și utilizarea lor devine ușoară. Poți seta drepturi de acces pe meniuri, foldere, subfoldere și documente, astfel încât informațiile sa fie protejate dar și accesibile. 

Gestionați procesele de raportare a cheltuielilor de oriunde cu aplicația Documenta DMS de pe telefonul mobil, indiferent de sistemul de operare al acestuia: iPhone, iPad, Android și Windows Phone. Scanați, salvați și încărcați chitanțele pentru aprobare, indiferent de locația dumneavoastră sau dispozitivul mobil.