Acces securizat
Documenta DMS oferă drepturi de acces utilizatorilor în funcție de măsurile de securitate ale organizației. Se poate seta acces restricționat în funcție de IP, resetarea parolei de acces periodic sau integrarea cu Active Directory.
În interiorul aplicației pe baza organigramei (roluri, grupuri sau funcție) se pot acorda drepturi de acces atat pe meniuri cât și pe tipul sau categoria de document. Se pot seta drepturi pe anumite directoare și/sau subdirectoare. Se pot securiza foldere și subfoldere prin o parolă de tip Level 2.
Pentru gestionarea drepturilor de acces, se pot forma grupuri sau roluri, utilizatorii fiind încadrați la un grup sau rol și moștenind toate drepturile alocate acelui grup sau rol. Această funcționalitate permite relocarea imediată în cazul migrării de personal, astfel preluarea drepturilor și accesul la documente se face instant eficientizând timpul de acomodare pe o poziție nouă.
- Stocare fișiere arhivate pentru a reduce spațiul de pe disc, criptate cu AES 256, imposibil de a fi citite fără acces la aplicaţie
- Acces securizat SSL şi HTTPS
- IP securizat – accesarea aplicaţiei numai de pe IP-uri sau grupe de IP-uri configurate pentru utilizatori şi grupuri
- IMEI securizat - accesarea aplicaţiei numai de pe IMEI-uri configurate pentru utilizatori şi grupuri
- Parametri generali pentru sistem, configurabili de către administrator
- Integrare LDAP, Active Directory şi OID
- Administrare și întreținere uşoară a utilizatorilor platformei, a grupurilor și a rolurilor acestora
- Opțiune de auto-înregistrare
- Securizare dosare speciale / private cu opţiune de securizare de nivel 2 – parolă separată pentru fiecare dosar
- Opţiune asistenţă uitare parolă
- Opțiune resetare parolă pentru utilizatori
- Retrimitere parolă pentru utilizatori
- Gestionarea numărului de încercări pentru introducerea parolei greşite
- Blocare automată a contului după introducerea numărului maxim de încercări (parolă greşită) pentru autentificare
- Autentificare pe platformă folosind semnătura electronică
- Creare automată a utilizatorului atunci când se adaugă o persoană organigramei
- Acordare acces și administrare drepturi din meniuri și opțiuni pentru utilizatori și grup