Departamentul Operațional


Tu ești responsabil pentru sarcinile de zi cu zi ale companiei! Te confrunți cu documente și regăsirea lor nu reprezintă o sarcină ușoară de cele mai multe ori. Documenta DMS pune "back office" în față prin facilitarea organizării informației și automatizarea proceselor. 

Beneficii

Cât de eficient ar fi daca toată lumea din organizație ar găsi documentele la timp și dacă acestea ar fi transmise spre aprobare în timp util și înregistrate în registrul corect. În Documenta DMS, există doar o singură versiune a fiecarui document. Nu contează ce tip de document este, aceea versiune va fi mereu actualizată având totuși și acces la versiunile anterioare.

Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor nu este utilizat eficient timpul.Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru pentru documentele utilizate, astfel poate fi asigurată fluența activității. Documenta DMS gestionează respectarea tuturor etapelor procedurale.  

Supravegherea întregului ciclu de viață al unui proiect este dificilă. Fie că această responsabilitate presupune gestionarea proiectelor de depozitare, transport sau distribuție, Documenta DMS vă oferă acces rapid la informațiile de care aveți nevoie pentru a gestiona echipa.

Gestionarea relațiilor cu furnizorii necesită o planificare strategică și capacitatea de a monitoriza și urmării toate interacțiunile cu companiile care furnizează bunuri și pentru organizația dumneavoastră. Documenta DMS contribuie la creearea unor relații de colaborare strânse cu furnizorii cheie pentru organizația dumneavoastră. Documenta DMS contribuie la crearea unor relații de colaborare strânse cu furnizorii cheie de gestionare și oferă acces rapid de oriunde, chiar utilizând sistemele ERP sau CRM