Auditori


Eșecul unui audit este extrem de costisitor și riscant. Păstrarea tuturor înregistrărilor și menținerea documentației financiare actualizată este critică. Documenta DMS păstrează evidența fiecarei versiuni a documentelor, acestea pot fi vizualizate și restituite oricând. Ține evidența tuturor procedurilor de lucru și este facilă evidența reviziilor inclusiv formularelor predefinite sau ale altor documente utile în procesul de auditare.

Beneficii:

Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor nu este utilizat eficient timpul. Documenta DMS automatizează fluxurile logistice pentru planificarea proceselor de lucru astfel fiind asigurată fluența activității, Documenta DMS gestionează respectarea etapelor procedurale.

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Orare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă dispare această întrebare? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Comunicarea este cheia către orice relație de colaborare și software-ul nu este o excepție. Documenta DMS se integrează cu alte sisteme: CRM, ERP și creează un singur punct de acces la informațiile critice din companie. Astfel, întreaga echipă poate găsi și utiliza informațiile importante, indiferent de locul unde sunt stocate.

În majoritatea proiectelor există informații sensibile sau chiar confidențiale, este important ca acestea să nu fie expuse către întreaga organizație. Cu ajutorul Documenta DMS puteți păstra confidențialitatea anumitor documente sau câmpuri din interiorul acestora.