Marketing


Trebuie să fi creativ și eficient în scopul de a conduce departamentul de marketing din cadrul organizației. Ultimul lucru la care trebuie sa te gândețti este unde să găsești un document, prezentare sau statistică și care este ultima lui versiune. Documenta DMS se asigură că aveți întodeauna acea versiune de care aveți nevoie, mereu la zi, mereu la îndemână.

Beneficii

 Uneori pare imposibila găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi daca nu am exclude aceste intrebari? Documenta DMS elimină haosul directoarelor traditionale prin organizarea pe categorii, astfel încăt nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Partajarea documentelor în interiorul aplicației Documenta DMS este la fel de ușoară ca un click dreapta. Fie ca aveți nevoie pentru a trimite cuiva un document sau să colaborați cu colegii, Documenta păstrează totul eficient și organizat.

Puține lucruri sunt mai frustrante decât sa afli că ai lucrat cu o versiune învechită a unui document. Documenta te poate notifica atunci când s-au facut modificări asupra unui document prin versionarea lui și permite chiar trimiterea de notificări în cazul în care nu a fost revizuit la termen.

Gestionați procesele de raportarea cheltuielilor, rapoartelor și ultimelor informații de oriunde cu aplicatia Documenta de pe telefonul mobil indiferent de sistemul de operare al acestuia: iPhone, iPad, Android și Windows Phone. Scanați, salvați și încărcați informațiile pentru aprobare sau informare, indiferent de locatia dumneavoastră.