Marketing


Trebuie să fii creativ și eficient în scopul de a conduce departamentul de marketing din cadrul organizației. Ultimul lucru la care trebuie sa te gândești este unde poți găsi un document, prezentarea sau statistica și care este ultima lui versiune. Documenta DMS se asigură că aveți întotdeauna acea versiune de care aveți nevoie, mereu la zi, mereu la îndemână.

Beneficii

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă nu am exclude aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Partajarea documentelor în interiorul aplicației Documenta DMS este la fel de ușoară ca un click dreapta. Fie că aveți nevoie pentru a trimite cuiva un document sau să colaborați cu colegii, Documenta DMS păstrează totul eficient și organizat.

Puține lucruri sunt mai frustrante decât să afli că ai lucrat cu o versiune învechită a unui document. Documenta DMS te poate notifica atunci când s-au facut modificări asupra unui document prin versionarea lui și permite chiar trimiterea de notificări în cazul în care nu a fost revizuit la termen.

Gestionați procesele de raportare a cheltuielilor și a ultimelor informații de oriunde cu aplicația Documenta DMS de pe telefonul mobil indiferent de sistemul de operare al acestuia: iPhone, iPad, Android și Windows Phone. Scanați, salvați și încărcați informațiile pentru aprobare sau informare, indiferent de locația dumneavoastră.