Servicii juridice


Practica dreptului prevede colectarea, stocarea și analizarea unui volum mare de documente și informații. Confruntarea cu toate aceste situații, probleme, contracte, acorduri este o adevarată provocare. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru, precum cel de aprobare a contractelor.

Beneficii:

Informațiile stocate electronic sunt lipsite de valoare dacă nu sunt gestionate eficient. Documenta DMS ajută companiile din domeniul juridic să integreze toate etapele unei activități: planificare, pregătire, revizuire și distribuție.

Managementul sigur și fiabil al situațiilor și problemelor se simplifică atunci când toate documentele se afla stocate în același loc. Documentele legale, contactele și informațiile de facturare se gestionează direct din Documenta DMS. Pot avea acces și clienții la anumite documente și informații, în același timp păstrandu-se securitatea acestora.

Gestionarea și urmărirea contractelor necesită mult timp. Documenta DMS micșorează volumul de lucru prin automatizarea etapelor de administrare a contractului. Deoarece aplicația are setat responsabilul pentru fiecare proces, sistemul trimite automat notificări responsabililor.

Comunicarea este cheia către orice relație de colaborare și software-ul de afaceri nu este o excepție. Documenta DMS se integrează cu alte sisteme: CRM, ERP și creează un singur punct de acces la informațiile critice din companie. Astfel, întreaga echipă poate gasi și utiliza informațiile importante, indiferent de locul unde sunt stocate.