Management 


Operațiunile zilnice ale afacerii se bazează foarte mult pe gestionarea și prelucrarea documentelor contabile cum ar fi: facturi, chitanțe, situații financiare și documente fiscale. Documenta DMS vă permite să dețineți controlul asupra documentelor financiar-contabile, ajutandu-vă la creșterea performanțelor și a competitivității în timp ce îmbunătățește eficiența și evitarea riscurilor.

Beneficii:

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă am exclude aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor, timpul nu este utilizat eficient. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru pentru facturi, revizuiri și depuneri fiscale sau documente de reglementare. Astfel poate fi asigurată fluența activității, Documenta DMS gestionând respectarea etapelor procedurale. 

Documenta DMS asigură protejarea informațiilor sensibile ale companiei și utilizarea acestora de către anumite persoane din organizație într-un mod organizat și controlat. Documenta DMS administrează permisiuni, asigură securitatea datelor și menține accesibilitatea pentru toți în funcție de necesitățile posturilor ocupate.

Gestionați procesele de raportare a cheltuielilor de oriunde cu aplicația Documenta Mobile, indiferent de sistemul de operare al acestuia: IPhone, IPad, Android și Windows Phone. Scanați, salvați și încărcați chitanțele pentru aprobare, indiferent de locația dumneavoastră sau dispozitivul mobil.