Contabilitate
Operațiunile zilnice ale afacerii se bazează foarte mult pe gestionarea și prelucrarea documentelor contabile, cum ar fi facturi, chitanțe, situații financiare și documente fiscale. Documenta DMS vă permite să susțineți controlul de documente contabile, ajutându-vă la creșterea performanțelor și a competitivității în timp ce îmbunătățește eficiența operațională și evitarea riscurilor.
Beneficii:
-
Găsirea informațiilor utile imediat
Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă nu ar mai fi necesare aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.
-
Automatizarea proceselor contabile
Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor nu este utilizat eficient timpul. Documenta DMS automatizează fluxurile de lucru pentru facturi, revizuiri și depuneri fiscale sau documente de reglementare. Astfel poate fi asigurată fluența activității, Documenta DMS gestionând respectarea etapelor procedurale.
-
Protejarea datelor sensibile
Cu Documenta DMS, protejarea informațiilor sensibile ale companiei și utilizarea lor devine ușoară. Poți seta drepturi de acces pe meniuri, foldere, subfoldere și documente, astfel încât informațiile să fie protejate dar și accesibile.
-
Accesarea documentelor de pe orice dispozitiv
Gestionați procesele de raportare a cheltuielilor de oriunde cu aplicația Documenta DMS de pe telefonul mobil, indiferent de sistemul de operare al acestuia: iPhone, iPad, Android și Windows Phone. Scanați, salvați și încărcați chitanțele pentru aprobare, indiferent de locația dumneavoastră sau dispozitivul mobil.