Integrare MS Outlook
Utilizată pentru a optimiza folosirea Documenta SMD cu fișiere electronice, e-mailuri și atașamente primite de utilizatori din diferite departamente. Documentele conţin o caracteristică Outlook Plug-in care permite salvarea directă a documentelor din Outlook în Documenta. Utilizatorii pot seta tipul de document și documentul este salvat automat într-o locație prestabilită pentru fiecare tip de document. Completarea metadatelor direct în Outlook este, de asemenea, disponibilă.
- Opțiuni trimitere la Documenta: Email și fișiere atașate, toate fișierele atașate sau numai fișiere atașate specificate
- Selecție automată a dosarului de destinație în funcție de tipul de document
- Selecție manuală dosar de destinație
- Trimite e-mailuri și atașamente pe fluxuri de lucru direct din Outlook
- Definire direcţie email-uri pentru a fi stocate atunci când este selectat un folder
- Trimiterea oricărui document din e-mail direct în Documenta
- Bară meniu Documenta integrată în Outlook
- Email-urile sunt marcate în lista de rezultate, cu o pictogramă specifică
- Creare notificări prin email și atribuire utilizatorilor individuali
- Setare categorie document în Outlook
- Editare şi salvare valori metadate direct în Outlook
- Previzualizare document disponibil în timpul completării valorilor metadatelor
- Copiați și inserați valorile metadatelor din meniul de previzualizare a documentului
- Creare de noi categorii de documente și alocare metadate direct în Outlook, pentru optimizarea timpului pentru configurații documente de tip nou primite
- Adăugare noi intrări în lista de valori utilizată frecvent, cum ar fi lista de Parteneri, Contacte și așa mai departe
- Înregistrare documente direct din Outlook