Servicii financiare


Fie ca este vorba de sistemul bancar, contabilitate sau asigurări, intervin provocări ce variază de la respectarea reglementărilor la securitatea și disponibilitatea datelor. Documenta DMS sprijină respectarea reglementărilor financiare, oferind totodată acces facil la informații și documente importante.

Beneficii:

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima lui versiune? Cum ar fi dacă nu am exclude aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Gestionarea și urmarirea contractelor necesită mult timp. Documenta DMS micșorează volumul de lucru prin automatizarea etapelor de administrare a contractului. Deoarece aplicația are setat pentru fiecare proces, sistemul trimite automat notificări responsabililor.

Eșecul unui audit este extrem de costisitor și riscant. Păstrarea tuturor înregistrărilor și menținerea documentației financiare actualizate este critică. Documenta DMS păstrează evidența fiecărei versiuni a documentelor. Poate fi vizualizat oricând întregul istoric al documentelor. 

Comunicarea este cheia către orice relație de colaborare și software-ul de afaceri nu este o excepție. Documenta DMS se potrivește chiar cu alte sisteme de business: CRM, ERP și creează un singur punct de acces la informațiile critice din companie. Astfel, întreaga echipă poate găsi și utiliza informațiile importante, indiferent de locul unde sunt stocate.