Project Management


Înlătură haosul din gestionarea informațiilor, redu riscul și crește eficiența în proiectele tale. Documenta DMS vă ajută să păstrați proiectele în buget și la timp prin înlăturarea problemelor legate de gestionarea informațiilor. Este foarte important să păstrați evidența în activitățiile departamentelor, a proiectelor în derulare și a bugetului.

Beneficii:

Cu Documenta DMS poți organiza proiectul pe zone de lucru alocând timp și resurse. Trimite rapoarte, alerte și notificări astfel încât proiectul să nu depășească timpul și bugetul alocat. Este o funcționalitate care vă ajută în gestionarea și alocarea proiectelor pe echipe de lucru sau individual în funcție de tipul și dimensiunile proiectului. Crește agilitatea afacerii dumneavoastră prin administrarea și alocarea eficientă a resurselor umane.

Documenta DMS oferă acces instant la informațiilor și documentele folosite în cadrul unui proiect atât între team leader și echipa de lucru cât și cu managementul sau alte departamente. Acces la statusul proiectului, etapele parcurse, probleme întâmpinate până la finalizarea proiectului și rezoluția finală a acestuia.

În majoritatea proiectelor există informații sensibile sau chiar confidențiale, este important ca acestea să nu fie expuse către întreaga organizație. Cu ajutorul Documenta puteți păstra confidențialitatea anumitor documente sau câmpuri din interiorul documentelor.

Suntem în continuă mișcare și dezvoltare. Accesul la informație și performanțele companiei au devenit o nevoie iminentă. Documenta DMS oferă acces instant la informații despre starea proiectelor, rapoarte și indicatori de performanță.