Logistică


Livrarea unui produs presupune planificare și documentare. Documenta DMS automatizează procesarea facturilor, diferite etape legate de transport și receptie, aprobarea contractelor, oferind în același timp acces la întreaga documentație și la informațiile necesare bunei desfăsurări a activității.

Beneficii:

Prin gestionarea manuală zilnică a proceselor nu este utilizat eficient timpul. Documenta DMS automatizează fluxurile logistice pentru planificarea producției, procesarea comenzilor și gestionarea furnizorilor. Astfel poate fi asigurată fluența activității, Documenta DMS gestionând respectarea etapelor procedurale.

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care e ultima lui versiune?
Cum ar fi dacă nu ar mai fi necesare aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Comunicarea este cheia către orice relație de colaborare și software-ul nu este o excepție. Documenta DMS se integrează cu alte cu sisteme de tipul CRM, ERP și creează un singur punct de acces la informațiile critice din companie. Astfel, întreaga echipă poate găsi și utiliza informațiile importante, indiferent de locul unde sunt stocate.

Se pot vizualiza înregistrările și gestiona sarcinile de pe telefonul mobil. Examinarea și aprobarea certificatelor de inspecție, a etichetelor și a foilor de expediție, vizualizarea facturilor și codurilor de bare sunt posibile oriunde v-ați afla, chiar de pe telefonul mobil.