Distribuție


Livrarea produselor necesită multă documentație și o bună planificare. Documenta DMS automatizează procesul de comenzi din momentul în care sunt preluate până la livrarea acestora, acordând acces la informație și la documente personalului pentru o sincronizare perfectă între departamente.

Beneficii

Utilizarea unui proces automatizat al fluxurilor în activitățiile zilnice eficientizează timpul de lucru al personalului. Cu Documenta DMS procesul de prelucrare a comenzilor, facturilor, plăților, contractelor și informațiile de expediere devin automat permițând evidența clară a fiecărei etape de lucru.

În procesul de lucru uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care este ultima versiune a lui? Cum ar fi dacă nu am exclude aceste întrebări? Documenta DMS elimina haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document. 

Comunicarea este cheia către orice relație de colaborare și software-ul nu este o excepție. Documenta DMS se integrează cu alte sisteme: CRM, ERP și creează un singur punct de acces la informațiile critice din companie. Astfel, întreaga echipă poate găsi și utiliza informațiile importante, indiferent de locul unde sunt stocate.