Rapoarte & BI
Modulul de raportare Documenta DMS permite administratorilor aplicaţiei să definească, să programeze și să ruleze rapoarte bazate pe nevoile specifice organizațiilor. Rapoartele sunt create pe baza unei declarații şi a unor coloane SQL de afișat care sunt generate automat de sistem și prin selecția administratorului.
Documenta DMS permite configurarea și rularea de rapoarte pe orice informație intrată în sistem. Rularea de rapoarte pe documente noi, tipuri de documente, documente emise, pe utilizatori și proiecte. Programarea rapoartelor configurate pentru transmiterea pe e-mail către o persoană sau un grup de persoane. Orice raport poate fi programat să ruleze la o anumită oră, zilnic, săptămânal sau la oricare altă sugestie.
- Definire de noi rapoarte în aplicaţie
- Administrare drepturi de executare pentru fiecare raport
- Generare coloane raportare
- Definiţie bazată pe rapoarte SQL
- Programare trimitere automată rapoarte prin e-mail
- Format rapoarte în HTML, PDF, CSV
- Exportare rapoarte în Excel
- Rapoarte în format grafic