ONG & Asociații (Servicii guvernamentale)


Oricare ar fi domeniul de activitate, este necesară gestionarea unui volum crescut de documente și informații. Documenta DMS sprijină organizațiile să respecte reglementările, în același timp păstrând accesul rapid, securizat la documente și informații importante.

Beneficii:

Uneori pare imposibilă găsirea documentului necesar. Oare unde a fost salvat? Care e ultima lui versiune?
Cum ar fi dacă nu ar mai fi necesare aceste întrebări? Documenta DMS elimină haosul directoarelor tradiționale prin organizarea pe categorii, astfel încât nu mai este necesar să fie reținută locația sau versiunea finală a unui document.

Documenta DMS îmbină protecția informațiilor confidențiale cu accesibilitatea de către personalul avizat. Documenta DMS administrează permisiunea utilizatorilor, asigurănd securitatea și confidențialitatea datelor și menținând în același timp accesibilitatea pentru toți utilizatorii.

Cea mai mare provocare a implementării unui sistem nou este obținerea satisfacției utilizării acestuia de către toată lumea. Documenta DMS nu reprezintă o problemă, fiind în conformitate cu modul obișnuit de lucru. Se pot gestiona documente, informații și procese, fără a consulta neapărat un manual de utilizare. Este intuitiv și accesibil chiar din Microsoft Office.

Gestionarea și urmărirea contractelor necesită mult timp. Documenta DMS micșorează volumul de lucru prin automatizarea etapelor de administrare a contractului. Deoarece aplicația are setat responsabilul pentru fiecare proces, sistemul trimite automat notificări responsabililor.