Documente sablon
Documentele sablon elimină recrearea inutilă a fișierelor. Se crează foarte rapid un șablon în care se vor completa automat informațiile pentru documentele utilizate în mod obișnuit.
Se pot creea documente sablon specifice fiecărui departament, documente tipizate externe sau oricare alt tip de document este necesar, caracteristicile de administrare şi generare conţinut includ generarea automată de documente folosind documente model și conținutul documentelor generatoare bazate pe valori de metadate. Documentele sunt generate în următoarele formate de ieșire disponibile: Word, Excel, Formă, Html şi PDF.
- Creare document din șablon
- Administrare șabloane folosind categorii de documente, departamente de utilizat, dosare, categorii predefinite, metadate și valori pre-completate pentru metadate
- Administrare șabloane de documente folosind utilizatori și grupuri care au dreptul de a utiliza respectivele șabloane
- Definire ușoară a şabloanelor de documente, folosind încărcarea simplă, multiplă sau întreagă de șabloane în sistem
- Versiuni pentru şabloane documente
- Creare șabloane de documente prin inserarea de funcții de metadate pentru completări viitoare
- Utilizare opțiune completare automată metadate pentru șabloane specificate
- Un șablon poate fi selectat dintr-o listă de categorii de documente
- Înregistrare automată a documentelor în timpul procesului de scanare
- Înregistrare automată a documentelor de la ecranul de control/ecranul tactil al scanerului